LEGO® Education 45401 Zestaw BricQ Motion Essential
Opis produktu
Zestaw LEGO® Education BricQ Motion Elementary Grade 1 angażuje uczniów szkół podstawowych w naukę STEM* podczas eksperymentowania z siłami, ruchem i interakcjami w kontekście sportu. Zestaw BricQ Motion zapewnia łatwą, praktyczną naukę, która pozwala uczniom wprawiać klocki LEGO w ruch bez konieczności korzystania z technologii.
Ten 523-elementowy zestaw zawiera różne łatwe do zbudowania elementy, koła zębate, obciążone klocki, sprężyny, 4 minifigurki i nie tylko, a oznaczone kolorami tace do sortowania ułatwiają proces budowania i pozwalają na szybkie i sprawne sprzątanie po zakończeniu zajęć. W zestawie znajdują się również elementy wymienne i 2 drukowane przewodniki budowania z inspirującymi pomysłami, które pomogą uczniom odkryć nauki fizyczne w akcji, nawet tym, którzy nigdy wcześniej nie budowali z klocków LEGO.
Ten wprowadzający zestaw STEAM oferuje 2 jednostki 45-minutowych lekcji zgodnych ze standardami (po jednej dla niższych i wyższych klas szkoły podstawowej). Obejmują one wszystko, od wciągających filmów i arkuszy ćwiczeń do wydrukowania, które ekscytują i inspirują uczniów, po plany lekcji, filmy dla nauczycieli, rubryki oceny oraz rozszerzenia matematyczne i językowe, które wspierają i pomagają nauczycielom. BricQ Motion Essential jest wspierany przez kompleksowy program rozwoju zawodowego.
- Zestaw zawiera 523 klocki LEGO®, w tym 4 minifigurki i różne łatwe do złożenia elementy, koła zębate, ciężarki, sprężyny, miarkę, uchwyt na papier i nie tylko.
- Solidne pudełko do przechowywania z kolorowymi tacami do sortowania ułatwiającymi zarządzanie klasą
- 2 drukowane instrukcje budowania modeli używanych w klasie oraz dodatkowe inspiracje do budowania
- W zestawie znajdują się również elementy zapasowe
- 2 jednostki po 7 45-minutowych lekcji (po 1 dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej) oraz rozszerzenia matematyczne i językowe dla dalszej edukacji
- Materiały instruktażowe zawarte w każdym planie lekcji dają nawet najbardziej doświadczonym nauczycielom pewność siebie, której potrzebują, aby prowadzić angażujące lekcje.